mercredi, août 24, 2005

You

It's alright with me
As long as you are by my side
Talk or just say nothing
I don't mind your looks never lie
I was always on the run, finding out
What I was looking for and
I was always insecure, just until I found

Words often don't come easy
I never loved to show you the inside of me
You were always patient
Dragging out what I tried to hide
I was always on the run, finding out
What I was looking for and
I was always insecure, just until I found

You, you were always on my mind
You, you're the one I'm living for
You, you're my everlasting fire
You're my always shining star

Nights always are good friends
A glass of wine and the lights down low
You lying beside me
Me full of love and filled with hope

- Ten Sharp -

En ecoute sur ma radio blog ....

5 Comments:

At 9:29 PM, Anonymous Anonyme said...

Bon, ben donc je reviens après quelques heures de cours d'anglais... ;-)

 
At 6:35 PM, Anonymous Anonyme said...

Pas encore eu mes cours d'anglais, mais pas besoin pour juste te faire un coucou, un sourire et un bisou :)

 
At 9:59 AM, Anonymous Anonyme said...

Coucou Fred, j'espère que tu vas bien ?

 
At 7:50 PM, Anonymous Anonyme said...

Ah parce qu'il faut parler Anglais !
Yes it is !
Nice to see you.
We are Magic.

 
At 7:58 AM, Anonymous Anonyme said...

Merci mille fois, je cherchais cette chanson sans la trouver depuis un petit moment... tu me sauve la vie... bisous et merci pour ce blog, really, really cut ;)

 

Enregistrer un commentaire

<< Home